LokaNiti v 1.0 for iphone/ipad/ipo

Posted in
No comments
Sunday 16 March 2014 By htwe naing

ဖုန္းထဲမွာေဆာင္ထားသင့္တဲ့ေဆာ့၀ဲလ္ေလး
MyanmarLokaNiti(ျမန္မာေလာကနီတိ)ကုိတင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ေလာကနီတီက်မ္းဟာ
 ျမန္မာစာေပ၊ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈမွာ အေက်ာ္ၾကားဆုံး က်မ္းစာတစ္ခုဆုိရင္မွားဖြယ္ရာရွိမယ္မထင္ပါဘူး။
နီတီဆုိတာ ပါဠိလုိဆုိရင္ လမ္းညႊန္မႈ လုိ႕အဓိပၸာယ္ရပါတယ္။ဆုိလုိတာက ကမၻာမွာရွိေနတဲ့အေရးကိစၥေတြကုိ လူေတြနားလည္ဖုိ႕အျပင္ ၊မိမိကုိယ္တုိင္၊မိမိရဲ႕မိသားစု၊လူမႈအသုိင္းအ၀ုိင္းႏွင့္ကမၻာၾကီးမွာ လူေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႕အတြက္ လမ္းညႊန္မႈေပးႏုိင္ဖုိ႕ရာနီတီက်မ္းကုိ လူၾကီးလူငယ္မေရြးသိထားသင့္တဲ့ ၊သိထားအပ္တဲ့ က်မ္စာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။အလုပ္မအားလုပ္တဲ့သူေတြအတြက္လည္း ဖုန္းေလးထဲမွာထည့္ထားရုံျဖင့္ ေရာက္ေလရာေနရာတုိင္းမွာ ဖတ္ရႈႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ဖုန္းရ႕ဲ Widget အေနနဲ႕လည္းထားျပီးဖတ္ရႈႏုိင္သလုိ စာလုံးဒီဇုိင္ကုိလည္း ၾကဳိက္ရာထားႏုိင္ပါေသးတယ္။ေအာက္မွာရယူႏုိင္ပါတယ္။

Related posts

0 comments:

About the Author

ကၽြန္ေတာ္ IT ပညာရွင္တစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ ကၽြန္ေတာ္သိသမွ် မွတ္ထားသမွ် နည္းပညာေလးေတြျပန္လည္မွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။ လာလည္ၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကိုလဲေက်းဇူးပါ။