MPPG_Font_Tool v1.2.apk

Posted in
No comments
Saturday 22 November 2014 By htwe naing

android Version 2.3.3 ကေန 5.0 ထိ Support ေပးပါမယ္
က်ေနာ္လက္လွမ္းမွီသမွ် android ျမန္မာေဖါင္႔ထည္.တဲ႔ Method မွန္သမွ်ကို
1 Click ရေအာင္ လုပ္ေပးထားပါတယ္
MPPG Font Tool { APK version } ပါ
Samsung ေတြ EMojo မေပ်ာက္ပါဘူး
ျမန္မာစာ ေရွ႕ေနာက္မလြဲပဲမွန္မယ္ (ဆရာကိုေက်ာ္ေဇာႏိုင္ကိုေက်းဇူးတင္လိုက္ပါ )
ရိုးရိုးေဖါင္႔နဲ႕မေပၚႏိုင္တဲ႔ဖုန္းေတြ SmartZawgyi သံုးထားပါတယ္ (ေက်ာ္စြာသြင္မွထုတ္လုပ္ထားပါတယ္)
အျခားအျခားေသာ ယခု apk ထဲမွာပါတဲ႔ ေဖါင္႔မ်ားကို ေရးသားထားတဲ႔ ဒဘေလာ႔ပါေတြကို ဒီေနရာကေန ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာၾကားပါတယ္
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္လည္း free release လုပ္တာျဖစ္တဲ႔အတြက္ က်န္ေနသူေတြရွိရင္ဒီေနရာကေတာင္းပန္ပါတယ္
ဒၤီ apk ရဲ႕ အထူးအားသာခ်က္ကေတာ႔
ေနရာတိုင္းျမန္မာစာ ေရွ႕ေနာက္မလြဲေစရန္ FEPFZ method ထည္႔ထားျခင္း
USER မွ ဘာမွေရြးခ်ယ္ေပးစရာမလိုပဲ
1 Click 1 Button ျဖင္႔သာ သံုး၇န္လိုအပ္ပီး က်န္တာအားလံုး က်ေနာ္႔ ဘက္မွတာ၀န္ယူ
ထားျခင္း
သတင္းေခါင္းစဥ္မ်ား ေဖ႔ဘုတ္ျမန္မာနာမည္မ်ား COC Game မ်ားက အစ ျမင္ရေအာင္လုပ္ထားေပးျခင္း
Original font restore ျပဳလုပ္ႏိုင္ျခင္း
တို.ျဖစ္ပါတယ္
က်ေနာ္တို႔အဖြဲ႕ကို ကူညီအားေပးၾကတဲ႔ online ေပၚက က်ေနာ္႔မိတ္ေဆြေတြကို
ဒီ Application ေလးနဲ႕ ေက်းဇူးဆပ္လိုက္ပါတယ္
အစစအရာရာ အဆင္ေျပၾကပါေစ
ေကာင္းရင္ မိတ္ေဆြကို ေပးလိုက္ပါ မေကာင္းရင္ က်ေနာ္ထပ္ျပင္ေပးပါမယ္
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဒီမွာေဒါင္းလိုက္ပါ

Related posts

0 comments:

About the Author

ကၽြန္ေတာ္ IT ပညာရွင္တစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ ကၽြန္ေတာ္သိသမွ် မွတ္ထားသမွ် နည္းပညာေလးေတြျပန္လည္မွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။ လာလည္ၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကိုလဲေက်းဇူးပါ။